۵ پاسخ

من وقتی رفتم گفت پر باشه بهتره که معطل نشی

منم ابمیوه اینا خوشم نمیاد شیر کاکائو خوردم
خرماهم خوبه یا بستنی

نوشابه بخور
من هم سر ان تی هم آنومالی نوشابه خوردم

مثانه نیمه پر باشه بهتره
از بستنی هم خوشت نمیاد ؟

نیاز نیست

سوال های مرتبط