سلام دوستان نیاز هست برا سونو انتی ی چیز شیرین بخوریم یا نه؟

۱۰ پاسخ

نه من دکترم گفت اگ نیاز بود میگم بخوری، ک نگفت و منم نخوردم

اره بخور، بزار نی نی هوشیار باشه
دکتر راحت همه چی رو ببینه

مثانه باید پر باشه؟

حتما باید بخوری

من نخورده بودم گفت شانس آوردی پوزیشنش خوبه وگرنه باید می رفتی میخوردی

اره حتما بخور

بستنی و آبمیوه شیرین بخور

بله بمن گفتن بستنی بخور و اب

حتما باید بخوری تا تکون بخوره بیدار بشه من بستنی و اب میوه خوردم

بله باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیلین تو دلی مامان آیلین تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری