برا ازمایش انتی باید صبح صبحانه بخوریم؟

۵ پاسخ

سونو اگه پیش حسامی رفتی طبقه بالا هم آزمایش گاه هم هس من همونجا رفتم

بله موردی نداره

اره سعی کن نیمرو یا تخم مرغ آبپز بخوری بچه قشنگ انرژی داشته باشه و بیدار باشه نوشیدنی شیرینم با خودت ببر

نیاز به ناشتایی نداره چون قبلش باید سنو بدی و چیز شیرین بخوری واسه سنوگرافی

بله ایرادی نداره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا♥️ مامان هدیه خدا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری