خانوما برا ازمایش انتی باید ناشتا بود.!

۸ پاسخ

ن عزیزم نیازی نیس

نه نیاز نی

خیر.

نه گلم

بعداز سنو دادی میبری آزمایشگاه سنو بعد ازمایش ازت میگیرن صبح عصر شب نداره بلافاصله سنو ازمایش میگیری

نه من عصر سنو دادم بعد رفتم آزمایشگاه همون موقع ازمایش دادم

نه نیازی نیس به ناشتایی

خیییر

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری