خانما برای ازمایش انتی باید ناشتا بود؟

۷ پاسخ

سلام نه

نه من دیروز زنگ زدم گفت صبحونه تو بخوربیا

نه ناشتا نمیخواد

ن بابا ناشتایی نداره

نه من شب ازمایش دادم

به من که گفت باید ناشتا باشی دکترت بهت چی گفت؟

نه احتیاج نیست
فقط صبحونه چرب نخور

سوال های مرتبط

مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ریحونکام🎀🌸🩷 مامان ریحونکام🎀🌸🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری