خانما برا سنو انتی باید اب بخوریم

۱۷ پاسخ

مثانه باید نیمه پر باشه
چیرای شیرین هم بخور رانی شیر کاکائو

زیاد نه مثانه نباید خیلی پر باشه وگرنه میگه برو خالی کن .. چیزای شیرین بخور که بچه خودشو نشون بده

نه فقط ناهار خورده باشی که تکون بخوره

نه من ک رفتم چیزی نکفت نیازی نیست حتما در باشه با خالی

ن مثانه باید خالی باشه ینی ن خالی خالی ن‌پر پر اگه پر باشه موقع معاینه ب شکمت فشار میاد دردمیگیره
نیاز ب ناشتایی نداره ی ابمیوه با خودت ببر تو مطب بخور

به من گفتش مثانه پر همونجا خوردم ! بعدشم چیز شیرین خوردم رفتم تو یه سری چیزارو چک کرد ! بعدش گفت برو مثانه خالی کن دوباره یسری چیزای دیگه رو چک کرد

نه برای انتی مثانه باید خالی باشه

زیاد نباید مثانه پر باشه

ی نوشابه زرد ی ابمیوه رانی ی کیک شکلاتی اینا کافیه

نه من آب نخوردم

والا قبلش به من گفت مثانه خالی دکتر تا دکتر فرق داره مثل اینکه

انتی مثانه خالی انومالی پر

آب یا ابمیوه شیرین بخور

والا من پرسیدم گفت لازم نیست منم قبلش رفتم سرویس بعد رفتم قشنگ بچمم مشخص بود

من اب خوردم وسط سونو دکر گفت برو مثانه ات رو خالی کن

آره مثانه باید پر باشه

بله مثانه باید پر باشه

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامانی مامان مامانی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری