۳ پاسخ

غذای خودمون هم خوبه که،برنجه حبوباته گوشته سبزیجاته

غذای خودمونم مقویه دیگه مگر اینکه فست فود باشه ک غذای مخصوص‌واسشون درست کنم

دیگه غذای سفره میتونن بخورن، حالا ملات اونا رو بیشتر میریزیم بخورم😁

سوال های مرتبط