وزن جنین تو هفته ی من ۲۴۵۰خوبه

۵ پاسخ

اگه دوقلو هستن به نظرم خوبه

من ۲۹ هفته ۱۲۲۰ بود

من ۳۵ هفته زایمان کردم هر کدوم دو کیلو بود بودن
براش شما هم خوبه ماشاالله در کل دوقلو ها ریز تر از بقیه بچه ها هستن

هر دو یک وزن هستن؟ راستی حرکتشون چی شد دکتر چی گفت

من ۳۰هفته رفتم ۱ونیم کیلو بود

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۵ ماهگی
مامان آیکان و هاکان مامان آیکان و هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی
مامان هلیا مامان هلیا هفته چهلم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری