۵ پاسخ

دلستر انگور،،،بستنی،،،آبگوشت،،،قرص مولتی ویتامین عالیه،،،میوه زیاد

خوبه بابا دنیا میاد وزن میگیره تجربه نشون داده بچه هایی که با وزن کم دنیا بیان بعدش بهنر از بچه های با وزن بیشتر رشد میکنن و وزن میگیرن همه هم اینو میگن

بستنی هم فقط میگن وانیلی

عدسی

شیر موز بستنی

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان اشکان مامان اشکان ۲ ماهگی
مامان آیکان و هاکان مامان آیکان و هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری