خانما میگم اوایل بارداری لاک ساده بزنیم اشکال داره؟

۱۱ پاسخ

آرایش سبک مشکلی نداره اصلا من دکترم تو کل دوران بارداری میگفتن آرایش مشکلی نداره. من وارد ماه نهم بارداری که شدم با اجازه دکترم موهام هم لایت کردم

یا خدا این دیگه از کتاب کی در اومده😕

من خودم با مشورت دکترم از ماه سوم به بعد کاشت داشتم

من به ناخنای پام همیشه لاک میزدم

من آرایش همیشه میکردم ولی لاک رو نمیدونم نزنی بهتره

من خالم ازاول تااخرش کاشت داشت ولی خودم حتی لاکم نزدم

بعضیا میگن ارایش هم نمیکنن اون دیگه اشکالی نداره که

نزنی بهتره

جدی..

نزن جنین مثل اسفنج همه چیزو جذب میکنه خطر داره

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👼🍼 مامان فندق کوچولو👼🍼 هفته دهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وششم بارداری