دخترم تب داره یان؟

تصویر
۱۰ پاسخ

۳۷ و نیم بالا تب حساب میشه

نه نداره

نه اصلا

نه خوبه

نه تب از ۳۷.۵ شروع میشع

نه نداره ۳۷.۵ شروع تبه

37ب بالا تبه

نه نداره

دمای نرمال ۳۶.۵

شروع تبه ۳۷.۵

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان نوتلا مامان نوتلا ۱۴ ماهگی