۳ پاسخ

نه ۳۷ و نیم به بالا تب محسوب میشع

۳۶/۵تا ۳۷/۵ دمای طبیعی بدنه، اگه خیلی گرمه بدنش حتما زیاد پوشوندی گرمش شده، دختر منم اینجوری میشه

نه تب نداره ولی اگه ۳۷شد مراقب باش الان دارو چی میدی

سوال های مرتبط

مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی
مامان آروین💖آوینا مامان آروین💖آوینا ۱ سالگی