۵ پاسخ

من از ۱۲ شب ب بعدچیزی نخوردم
ولی آب فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه

صبح آب نخور بعدم مثه ازمایشای دیگس پودرشم خوراکیه چند ساعت سیری هیچی نیس نترس

دکتر من گفت آب هم نخور

اره اب مشکلی نیست من تا صبح اب خوردم جوابشم خوب بود

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لى لى 💕 مامان لى لى 💕 روزهای ابتدایی تولد