۴ پاسخ

پسر من نزدیک چهار ماه دمر شد

اره دختر منم تا نصف میره برمیگرده

ولی زیاد نزار رو شکمش بمونه

ماشالا چه زود خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۴ ماهگی