خانما بچه رو از چند ماهگی دمر گذاشت

۲ پاسخ

از ماه اولم میشه گذاشت
الان بزار ولی ی ساعت بعداز شیر خوردن بزار ک بالا نیاره جوری باشه ک بچه حوصله داشته باشه غر نزنه از ۴و۵ دیقه شروع کن خسته شد برگردونش
روزی ده دیقه میتونی بزاری

میشه از الان ولی حتما مراقب باش و یکی دو دیقه بزار

سوال های مرتبط

مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی
مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی