خانما بچه رو از چند ماهگی میشه تو گهواره گذاشت؟

۷ پاسخ

من از ۱۵ روزگی گذاشتم

از بدو تولد

من بعدازمرخص شدنم

مم از اول گذاشتم .

منم از اول گذاشتم

من از اول گذاشتم

من از ده روزگی گذاشتم‌

سوال های مرتبط

مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان قنده عسلش 🫠 مامان قنده عسلش 🫠 ۱۷ ماهگی