۳۷.۸ تبه اره؟یک ساعت هست پاراکید دادم

۴ پاسخ

بله تبه
پاشویه کن

نه ۳۹تب

بله تبه.
بعداز پاراکید۳۷.۸؟

نه عزیزم داره میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان 🩷... مامان 🩷... ۹ ماهگی