۴ پاسخ

بیمارستان خصوصیش که خوبه ولی اصلا اصلا نری بیمارستان امام یعنی کشتارگاه

آریا با اینکه خصوصی ولی تمیز نیست شده مثل امام ولی مهر خوبه اگه خصوصی میخوای بری بقایی هم خیلی تمیز

بیمه امون هم شامل بقایی نمیشه.

اریا خیلی خوبه ولی زایشگاهشونو ندیدم کلی میگم من یه مدت پیش رفتم بقایی هوتلینگه واقعا محشره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری