سلام اهواز بیمارستان مهر بهتره یا آریا ؟،

۵ پاسخ

من چند روز پیش مهر بودم و اصلا نسبت به هزینه ای که میکنی نمی ارزه اصلا

سلام مهر

فرزانه حسینی اصل توی ایران نگین مطبش

مهر خیلی از لحاظ رسیدگی و پرسنل بهتره

آریا به نظرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیان🍓✨️ مامان لیان🍓✨️ هفته سی‌وششم بارداری