خانوما اهواز بیمارستان آریا چطوره؟

۸ پاسخ

بیمارستان آریا هزبنه سزارین با بیمه تکمیلی چقد میگیرن

برای سزارین بهترین بیمارستان کدومه

چه جالب داداشای من سال ۶۳ و ۶۴ همین بیمارستان اریا به دنیا اومدن

من بیست روز پیش آریا زایمان کردم از همه لحاظ عالی بود

واسه زایمان تعریف بیمارستان اروندو و اپادانا رو خیلی شنیدم

شکم اولین شما هم

من قراره اونجا زایمان کنم.دکترتون کیه

سلام عزیزم برای زایمان عالیه😍

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری