کسی این شربت رو به بچه یکماهش داده؟

تصویر
۲ پاسخ

اره من میدمش تاحدودی خوبه واس دل درد و یبوست ک میشه

اره بچه رو شدید اسهالی میکنههه ب من دکتر داد دیگه ندادمش

سوال های مرتبط

مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی