۸ پاسخ

نه دیگه

راه رفتنتو بزار بعد سز
بعد عمل میگن را زیاد بری خوبه

نه عزیزم اگه سزارینی هفته های آخر نباید فعالیت کنی، یه موقع دهانه رحمت باز میشه

منم سز سومم
بازم پیاده روی میکنم یکم
برا اینک ورم نکنم و چاقترنشم

ن😐😐

اگه سزارین میشی لازم نیست

اگ سزارینی چرامیخای پیاده روی کنی یهودردت بگیره

سز هستی نکن دیگه

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان عروسکم🩷 مامان عروسکم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری