۷ پاسخ

تا ۹-۱۰ هفته

بستگی به بدن داره من الان ۱۸هفتم بازم دارم این دردو
بعضیام تا ۱۰/۱۲هفته

من هنوزم دارم دکتر برام شیاف نوشت

هی کن و زیاد میشه تا سه ماه اول بارداری هست

اوایل زیاده به مرور کم میشه میتونی شیاف بزاری

تا هفته ۱۱

تا 10 هفته داری فک کنم من الانم دارم ولی کمه اوایل زیاد بود

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت هفته هجدهم بارداری
مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته نهم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری