ترشحات پنیری بده یان ؟

۴ پاسخ

این جوابشه

تصویر

من عفونت ادراری داشتم قرص خوردم بعدش دوباره از طرف بهداشت آزمایش کشت ادرار دادم منفی شد و بهداشت گفت خوب شدی

نشونه عفونته

اره عفونت قارچیه و بده

سوال های مرتبط

مامان پسرام وتودلی مامان پسرام وتودلی ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی