سلام توروخدا ببینین این ازمایش خوبه یا مشکلی داره

تصویر
۸ پاسخ

منم ریسک متوسط بود ازمایش غربالگری 4گانه دادم خوب بود خداروشکر

من ازمایش پسرم ریسک داشت اصلا هم سلفری ندادم کاملا سالم پسرم تازه شما سنی نداری من ۳۸سالم بود

الکی نترس ولی حتما سلفری روبده، برا منم دقیق همینو زد ریسک سندروم داون، رفتم سلفری جواب داد همه چیش عالی بود، واینم میدونم اگ نرفته بودم تا ب دنیا میومدفقط خودخوری میکردم.

من پسرام هردو ریسک داشتن...سلفری هم ندادم...هردو سالم کنارم نشستن

معمولا این ریسکا بعدا تو سلفری مشخص میشه اشتباه بوده

ریسک داره عزیزم باید آزمایش آمینو یا سلفری بدی

چندسالتونه؟

ریسک سندروم داون داره سلفری یا آمینو بده

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا کوچیلی🐣 مامان آقا کوچیلی🐣 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا🍓🫄🍒 مامان معجزه خدا🍓🫄🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته هفدهم بارداری