خانما این دراور رو بگیرم کمد نگیرم بد میشه

تصویر
۱۸ پاسخ

نه خیلیم خوبه منم میخام اینطوری بگیرم چون اتاق کمد دیواری داره

داخلش چجوریه

خیلی خوبه چن گرفتی

وایییی چه نازهههه از کجا میخای بگیری ؟؟ پیچی چیزی داره؟

خیلی قشنگه منم سیسمونی پسرم کمد نگرفتم دراور فقط برداشتم کمد بدرد نمیخوره

نه عزیزم چرا بد باشه ، اتفاقا الان اینا خیلی هم مد و قشنگه ، کمد دیگه قدیمی شده

اتفاقا خیلی خوشگل تر از کمد هست

نه خیلی ام قشنگه

نه عزیزم هرچی نیازه بخر

ن چرا باشه خیلی هم خوشگله

اگر کمد دیواری داری همین کافیه ولی اگر نداری کمد بگیر

اینجور چیز

تصویر

ن اتفاقا قشنگه
ولی میدونی کمد خیلی بدردت میخوره بزرگتره برا چند سالگیش میتونه ازش استفاده کنه

نه خیلی خوبه منم میخوام بگیرم واسه کمد جا ندارم

بنظرم کمرت درد بگیره انقد خم بشی کمد بنظرم لازمه بلند بگیر

کمد فضای بیشتری داره بهتر میشه وسایل کودک داخلش جا ساز کنی

خیلی ام خوشگله ج قیمته؟

ن چ بدی خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری