۴ پاسخ

ولی من از اول حاملگی شیرنخوردم از ترس معدم.ی خانومی میومد خونه رو تمیز میکرد افغانی بود خدا خیرش بده این هی بمن میگفت وای تروخدا شیر بخور خیلی خوبه منم میکفتم بروبابا من شیر بخورم دگ معدم داغون میشه.باز دو هفته پیش ک اومده بود من از سوزش شدید معده و ترش کردن افتاده بودم نمیتونستم از جام‌ پاشم گفت تروخدا بیا ی‌لیوان شیر بخور اگ خوب نشدی.خوردم و اصن باورم نمیشد معدم واقعاااااا سوزشش‌برطرف‌شد الان تا سوزش معده میگیرم ی‌لیوان‌میخورم.شمام واسه سوزش و ترش کردن شبر‌بخور.سنگینی ام‌ک‌سعی کن بالا بیاری یا یکم راه برو

بخدا هیچی خوب نمیکنه ادمو.من بضی‌ وقتا دگ حودم انگشت میکنم ته حلقم فوری ام بالا میارم ی عالمه .دگ‌مجبور میشم.اگ خیلی اذیتت کرد همین کارو‌کن نهایتا

یه چیز ترش بخور

سعی کن بالا بیاری راحت شی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامی فندق مامان مامی فندق هفته بیست‌ونهم بارداری