سلام خانما
میشه آزمایش منو نگا بندازید

تصویر
۲ پاسخ

نه نرفتم فردا میبرم دکتر نشون بدم

عالی گلم
فقط تیروییدت بین ۲ تا ۲و نیم باشه بهتره برای بارداری
دکتر رفتی براش ؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۸ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی