بچها میشه به آزمایش گلوکزم یه نگا بندازید🙏

تصویر
۵ پاسخ

قند ناشتات اوکیه ولی یک ساعته و دوساعته بالاست

مینور هستی؟ عفونت داری . قند بارداری هم آزمایشات بالاست . حالا براساس شرایطتت شاید دوباره تکرار کنه شاید ارجاع بده متخصص داخلی یا غدد یا اینکه رژیم غذایی بده بهت و دوباره تکرار کنه برات یا دارو برات شروع کنه

یک ساعت ک دوساعت بعد بالاس عزیزم

یکمی قندت بالاست

سلام عزیزم قند یک و دوساعتت بالاس کمی

سوال های مرتبط

مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری