۳ پاسخ

منو موقع آزمایش غربالگری دوم نوشته بود دکترم برای آزمایش تیروئید

اگه از اول بارداری نداشتی و الان داری اشکالی ندارع واس جنین.
ولی اگه بالای ۳ هست برو دکتر بهت قرص بدع

از اول بارداری داشتی مگه ؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۹ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی