۵ پاسخ

دم کرده غلیظ زعفران ظرر داره من از اول تو غذام از زعفران استفاده کردم یکمش ایراد نداره

نه گلم بخور نوش جان

نه بابا فقط دمنوش بده اونم تو ماه های اول

زعفران فقط خالصش ضرر داره

نه عزیزم، مقدار کم تو غذا مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی
مامان رُهام👼🏻🩵 مامان رُهام👼🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی