کشک ضرر داره ؟ واسه هفته های من

۷ پاسخ

نه من تاالان کلی کشک خوردم😂

خوبم هست

کلسیم داره
عالیه

خاصیتم داره کلا توی هرچیزی نباید زیاد روی کرد

چون نمکش زیاده، زیاده روی نکن، ورم میکنی

کشک بدون نمک خیلیم مفیده

کلسیم داره خوبه

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان السا مامان السا ۶ ماهگی
مامان آراد🐥🫀💙 مامان آراد🐥🫀💙 ۱۰ ماهگی
مامان Fardin👣Soheil مامان Fardin👣Soheil ۷ ماهگی
مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۹ ماهگی
مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه ۵ ماهگی