خانما کیک زعفرونی ضرر داره اندازه خیلیی کوچیک

۱۱ پاسخ

من شربت زعفرانم میخورم. 🤭

من یه دفه مامانم کیک زعفرونی با گلاب درست کرد نصف کیکو خوردم تا سه ماهم تموم شده بود

نه من تو غذا مقدار کمشو مصرف میکنم

ن بابا من مهمونی زرشک پلو با زعفرون درست کرده بودن خوردم

فکر نکنم

نه بخوراشکالی نداره

من مرغ زعفرانی هم میخورم

فک کنم نخوری بهتره

نه عزیزم

نبابا اکثرا همه چی کمش ضرر نداره

نه عزیزم مگه زعفرون خالص که نیس فدات

سوال های مرتبط

مامان خداهرچی دادشکر مامان خداهرچی دادشکر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی