سلام خوردن کیک خیس ضرر داره ؟!!!!

۵ پاسخ

کیک که به جز روغن و شکر چیزی نداره عزیزم
خوردن هرروزش واقعا مضره
فوقش ۱۰ روز یه باربخور
کلی خوراکی مفید هست ک بخوری
نخودچی کشمش بخورعالیه

اگه قندت بالا نیست چ مشکلی میخاد داشته باشه بخور نوش جان

زیاد نخور که قندت بره بالا

اها خودت درست میکنی نه خوبه چی بخوره آدم
حالا اگر شکلاتی هست هر روز هر روز زیاد بخوری تاثیر داره ولی در هفته چندبار مشکلی پیش نمیاد

نه چه ضرری اخه

سوال های مرتبط

مامان محمد علی مامان محمد علی ۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهین مامان شاهین ۲ ماهگی
مامان محمد رادین مامان محمد رادین ۲ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری