۹ پاسخ

خدایااااااااااااا

نه به اندازه بخوری چیزی ضرر نداره

نوش جونت. نه ضرر نداره. فقط مکرر نخور

نه بابا بخور بره نوش جونت
من تازه با کاپوچینو هم خوردم الان😐

تو بارداری هیچی خوراکی ضرر نداره اگه به اندازه بخوری

نه چه ضرری راحت باش

ن بابا همه چی بخور

ن چ ضرری

کم بخور ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان گل دختر🌸 مامان گل دختر🌸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملی ابرا مامان دخملی ابرا ۶ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته چهلم بارداری