مامانا هوس کیک خیس کردم بخورم ؟🤤

۱۵ پاسخ

بعضی سوالا آدمو عصبی میکنه

عزیزاین چه سوالیه اگر دیابت نداری بخوری مگه چیه؟

چرا نخوری مثلا🤨

کشنده هست نخور🤣🤣🤣🤣

نه اجازه نمیدم😂

قند داری؟ انسولین میزنی؟ قندت تا ۲۰۰ تا رفته؟

ن نخوریا چون خیسه خطرناکه🥲🐉🕺🏾

سلام قلبم ❤️
تو روبیکا کانال زدم برای سیسمونی قیمتا واقعا محشره یه سر بزنی پشیمون نمیشی واقعا قیمتا خیلی پایینه رضایت مشتری و کد رهگیری هم گذاشتم تو کانالم
برای اینکه با خیال راحت خرید کنید لینک سایتمون رو گذاشتم
تشریف بیارید کانالمون
sismoonyjigarak

نه اصلا بچت سیاه و خیس میشه 😒🫤☹️

چرا نخوری 😐

جات خالی من هی میرفتم کافه میخوردم😍الان مامانم نمیذاره باز دزدکی میخورم😂

اگه قندت بالا نیست بخور اگه قندت بالاس یه کم بخور که هوست برطرف بشه

مگه مشکلی داری که منع باشی؟

بخور یبار چیزی نمیشه ولی دایم نباشه بخاطر قندش

اره بخور

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان ابرا🎀 مامان ابرا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان ابرا🎀 مامان ابرا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ابرا🎀 مامان ابرا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه کوچولو🩷 مامان ماه کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری