شله زرد ضرر داره اندازه یک پیاله بخورم؟

۹ پاسخ

هر روز که نمیخوای بخوری اوکیه نوش جان

من همی الان ی کاسه خوردم.ن بابا چخبره مگه.بازم بدنا فرق داره ولی من شربت زعفرونم میخوردم تو سه ماهه اولم ک تو محرم بودولی شیاف میزلشتم ازاول رابطه هم ممنوع بوده برام چیزی نشد

بخور عزیزم در حد ویارت بیوفته اشکال نداره

بخور عزیزم راحت باش
هرچی در حد کمش بخوری هیچی نمیشه
من حتی هوس بستنی زعفرونی هم کردم خوردم

هرچیزی به اندازه‌اش اشکال نداره عزیزم ،بخور

من دیشب دو پیاله خوردم

بخور بابا

نه بابا هرچقدر دوست داری بخور

خیلی زعفرون داره ولی دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان دخمل و پسری🩵 مامان دخمل و پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری