خانما شله زرد بخورم برام ضرر نداره که دیگه نه؟

۵ پاسخ

درحد یه پیاله مشکلی نداره قشنگم

دکترم گفت میتونی بخوری

والله میگن بخاطر ظفرون نباید خورد ولی منم خودم نتونستم جلوی خودمو بگیرم برا تو که ضرر ندارم میتونی بخوری

اگ ی کوچولو بخوری در حد رفع هوس ن
منم امروز ی چهار پنج قاشقی خوردم

یه پیاله نه

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخمل و پسری🩵 مامان دخمل و پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی