خانما شله زرد ضرر که نداره؟

۶ پاسخ

نه بابا چ ضرری
فقط اگه قند داری حواست باشه
اونا ک میگن ب خاطر زعفرونش
تو ۳ ماهه اول به صورت دم کرده ی غلیظ اونم چند بار استفاده بشه احتمال خطر هست
وگرنه ب عنوان ادویه تو غذا هیچ ضرری نداره

زعفرون دارچین کم بزن

نه در حد هوست بخور

نداره ولی دارچین های روشو نخور

چرا باید ضرر داشته باشه

دارهههه 😐😐

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نونو 🩵✨ مامان نونو 🩵✨ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آریا و لیمو🍋 مامان آریا و لیمو🍋 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری