نه بابا چ ضرری
فقط اگه قند داری حواست باشه
اونا ک میگن ب خاطر زعفرونش
تو ۳ ماهه اول به صورت دم کرده ی غلیظ اونم چند بار استفاده بشه احتمال خطر هست
وگرنه ب عنوان ادویه تو غذا هیچ ضرری نداره
زعفرون دارچین کم بزن
نه در حد هوست بخور
نداره ولی دارچین های روشو نخور
چرا باید ضرر داشته باشه
دارهههه 😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.