بچه ها من ۲۰ ام میشه ۷ هفته و ۲ روز واسه سونو قلب برم ؟ تشکیل شده،؟

۵ پاسخ

برو من ۶ هفته رفتم سونو شکمی تشکیل شده بدد

اره من امروز رفتم ۷هفته بود تشکیل شده

اره الان قشنگ صدا قلب کوچولوتو میتونی بشنوی با سونو داخلی که دقیق تر میتونی

قشنگم وکترت باید بگه من دکترم گفت ۱۴ روز از روز موعد گذشت بیا

سلام بله به امید خدا

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری