۵ پاسخ

طبیعیه
اروغشو کامل بگیر
وسط شیرشم عاروقشو بگیر

طبیعیه

بادگلوداره دخترمنم همین طوریه بادگلوشومیگیرم خوب میشه

باد گلو داره

عاروقشو خوب بگیر

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی