من چرا شکمم ی ذرس💔💔🥲🥲

۷ پاسخ

قابل مقایسه نیست ، بدن هرکی فرق داره

برا من چرا اینهمس😂

من تو این دو سه هفته خیلی شکمم اومده جلو

ببینم شکمتو😬😁

تو پهلوهاته بچه شاید . من شکمم تیز رو به جلوله با تیشرت جذب مشخص میشه

منم هیچی شکم ندارم دارم میرم تو 7ماه دیگه💔😑😑

تو ماه شیشم ک بری میزنه بیرون عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۶ ماهگی