منم مث شما
اصلا با لباس بیرون مشخص نیس
هنوزم لباس قبلیامو میپوشم
بهتر دوس ندارم دیده بشه اصلا😄
نه من با اینکه لاغر بودم کاملا،الان شکم دارم،تو لباس خونه قشنگ معلومه
من که خوشحالم کوچولوعه دوس ندارم کسی بفهمه خجالت میکشم چیه تو خیابون راه بری همه بفهمن 🤦🏻♀️
من هنو کسی نمیدونه باردارم شما ک هنو خیلی زوده
منم تازه شکم در آوردم عزیزم
دقیقا منم ،برا من هنوزم کوچیکه،دوس داشتم برا تعیین جنسیت برم عکس بگیرم ولی شکمم معلوم نبود عکسام جالب نمیشد دیگه گفتم برا ماه های اخر برم عکس بگیرم
مال من از ۶ماه به بعد اومد بالا
وای خوشبحالت من قدم کوتاه خودمم قبلش شکم داشتم حالا بدتر شده ولی هی به بقیه میگم نفخ باده بچه نیس هی مسخرم میکنن
آره منم شکمم خیلی خیلی کم مشخصه خدم میفهمم فقط
عزیزم تا ۲۰ هفته بچه تو لگنه
شکمت چیش میخاد بزرگ بشه
بعده بیس هفته تازه کم کم شروع میکنه میاد بالا
من الان ۲۹ هفته هستم شکمم کوچولوعه
من هنوزم شکمم بزرگ نشده😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.