۱۹ هفتم چرا زیاد شکمم معلوم نیس
شبا یکم خودشو‌ نشون میده

۸ پاسخ

منم شبا باد میکنم😂

من رفتم تو هفت ماه تازه شکمم معلوم شده نگران نباش طبیعیه

من تازه یکم دراومده😂😂

من وقتی ۶ماه نیم شدم شکمم تابلو شد
هنوز زوده

منم همینطوره با لباس بیرونی ک تا نگم هیچکس نمیفهمه، بهتره بنظرم اینجوری

مال منم اونجوریه

خوبه ک

بهتر😑😬

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد