شکم اصلا اندازش مهم نیست ربطی ب بچه نداره
برا من خب ب نسبت قبل بزرگ و گرد شده ولی مهم وزن بچس، من دوست ندارم خیلی سنگین بشم
من انگار ۹ ماهمه😐
از من یکم بزرگ شده
من ۳۸ هفته رفتم سزارین شکم نداشتم دکترا گفتن اصلا تو ۹ ماهته ک اومدی شکم نداری فقط ی ذره بود بعد دخترمم ۳۲۰۰ وزنش بود
برای من الان یکم بزرگ شده میگن از ۲۰ هفته به بعد بیشتر مشخص میشه
عزیزم شکم بزرگ خوب نی کوچیک بهتره بچه هم چاق تره اما بزرگ فقط مادر وزن گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.