۱۸ هفته و ۲ روز برم انومالی دقیق نشون میده یا بمونم ۴ روز؟

۶ پاسخ

آره بهترین وقته

اره عزیزم منم 17 هفته 5 روز رفتم اوکی بود

اره دبگ خوبه منم۱۸ وسه روز رفتم

آره عزیزم نشون میده
منم۱۸هفته و۲روز رفتم

برو دیگه وقتشه من ۱۷و ۵روز رفتم

اره نشون میده

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌ودوم بارداری