همه همینطورن عزیزم
اره منم همینطوری ام صبح اصلا شکم ندارم عصر بزرگ میشه باشب بستگی به اب غذا هم داره
نفخ داری
منم همین مشکل رو دارم گاهی شکم دارم گاهی ندارم
وای فک کردم فقط من این حس و دارم😂
شبابزرگه صبح بیدارمیشم صافه صاف🤦🏻♀️😅
این مشکل منم هست
من که خیلی میترسم اصلا
من الان وارد ماه پنج شدم شکم ندارم میگم ینی کی قراره داشته باشم
منم😁
😁نفخه
نفخه عزیزم🫠😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.