علایم سرما خوردگی کودک چیه

۴ پاسخ

من دخترم رفلاکس پنهان داشته، بعد خیلی سخته بفهمم مریضه یا نه ، دکتر گفت اگه تب داره یعنی عفونت داره و سرماخوردگی محسوب میشه

خودش معلوم میشه گربتگی بینیش بیشتر از رفلاکسه

سرفه .گاهی تب.خس خس سینه .ابریزش بینی .

معمولا از گرفتگی بینی شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۱۱ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۱ سالگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان حسام مامان حسام ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان کارن🫀 مامان کارن🫀 ۵ ماهگی
مامان رایان💙 مامان رایان💙 ۹ ماهگی
مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی