چندقطره آب اومدن ک ضرر نداره.؟؟؟

۳ پاسخ

حتما تست نوار بگیر خودتو هم قشنگ خشک کن اکر اومد چرا خطرناکه باید بری تست بگیرن انتی بیوتیک میزنن خدای نکرده بچه چیزی نشه ولی اول مطمعن شو چون میری بیمارستان معاینه میکنن

کیسه آب باشه چرا اگه چند قطره اومده شاید سوراخ شده
نوار بذار ببین دوباره آب میاد یا ن اگه اومد برو بیمارستان

کیسه اب چرا خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی
مامان انگور مامان انگور ۱۲ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱ ماهگی
مامان 💙آرمان💙 مامان 💙آرمان💙 ۱۳ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۰ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی