خانما هوبچ اب پز شده ضرر نداره ک بخورم

۲ پاسخ

نه بابا من روزی ۳ تا متوسط میخورم توی لیستمه

اگر مقدارش کمه مشکلی نداره.
معمولا سه ماه اول میگن نخورید.چون ویتامین آ بالایی داره.خدایی نکرده باعث ناهنجاری نشه.وری در حد یک دونه هویج موردی نداره.

سوال های مرتبط

مامان ارین‌کوچولو🥹❤ مامان ارین‌کوچولو🥹❤ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه ی کربلا 💚 مامان هدیه ی کربلا 💚 ۱ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان نفس🎀 مامان نفس🎀 ۱۲ ماهگی
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی